Vrácení zboží

VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Nesplnil olivový olej nebo jiný produkt vaše očekávání?
Každou objednávku připravujeme s maximální péčí a dbáme na to, aby se k vám dostala v perfektním stavu.
Pokud ale z nějakého důvodu nejste se zakoupeným zbožím spokojeni, můžete nám ho do 14 dní vrátit –  z hygienických musí však být neotevřené a v původním neporušeném obalu. Pro vrácení zbozí důvod udávat nemusíte, ale budeme rádi když ho uvedete.

Chceme, abyste byli spokojeni nejen s našimi oleji, ale i s našimi službami, a proto vyřízení vrácení provedeme rychle a bez zbytečných formalit.

Pokud chcete reklamovat otevřené zboží, využijte prosím stránku https://www.olemata.cz/reklamace-zbozi/

 

Jak postupovat při vrácení zboží

  1. Stáhněte si náš reklamační formulář (PDF). VzorovyFormularRroOdstoupeniOdSmlouvy

  2. Pečlivě vyplňte všechny potřebné údaje – čím přesněji závadu popíšete, tím lépe ji dokážeme vyřešit.

  3. Formulář vytiskněte a podepište.

  4. Přiložte kopii daňového dokladu (faktury).

  5. Zabalte vratné zboží spolu s formulářem a dokladem. Použijte dostatečně pevný obal, aby se produkt nepoškodil během přepravy.

  6. Odešlete balíček na naši adresu běžnou přepravou – prosíme, neposílejte na dobírku.